Mössor. .

. . fick lite tips på vart man kan beställa namn-mössor när jag läste Naddies blogg ( www.naddiegoespublic.se )

Så jag beställde vars en till Jesper och Maija..
Jag betala i söndags och lämnade exakt huvudmått i måndags, idag kom de på posten =)
Det kallar jag snabb leverans =)
Superfina=) enda nackdelen om man kan kalla det nackdel är att dom va stora.. Jespers e störst.. Men växer väl i dom nån gång..

Mössorna hittar du här ( www.novisendesign.se )






Här är barnens =)



Försökte fånga båda på bild med mössorna på men inte så lätt =)
Och "skräpet" i bakgrunden bjuder jag på =)

Kommentarer
Postat av: Kirsi- mamma till Alex och Wiggo

Hehe söta dom är ;)

Ja det var hemskt vad stora dom såg ut att vara :/

2011-09-08 @ 10:22:18
Postat av: Bodypalace

Sån mössa skulle jag också ha då jag med heter jesper haha :P inte bara barn som kan ha namnmössor ju, coolt på vuxna också tycker jag.

2012-02-17 @ 10:18:32
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0