Otroligt. .

. . vad tiden går!

Idag är det 4 månader sedan Maija♥ kom till oss och gjorde familjen komplett !
Det har gått så fruktansvärt snabbt, alldeles för snabbt om ni frågar mig.
Min lilla (?!) bebis är ingen bebis..
Vid födseln för 4 månader sedan vägde hon 3970 gram och var 53 cm lång, hennes huvudomfång mätte 37 cm..
Nu idag väger hon 7855 gram och är 66 (nääästan 66,5 cm) lång och huvudomfång mättes till 45 cm..
Det är nästan så att hon fördubblat sin vikt på dessa 4 månader, närmare bestämt 3885 gram =) växt 13 cm..

Detta är så ovanligt och känns jättekonstigt för mig, Jesper var ju tvätom..
Men jag är så otroligt tacksam att han blivit så "stor" och fin som han är, det lilla trollet..


Älskar mina underbart fina små troll, dom är hela världen för mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0