September. .

. . redan !
Hmm nu går det alldeles för snabbt!
Min mamma fylla år 1 september men eftersom vi var alldeles utslagna utav förkylnigen här hemma så blev det INGEN tur dit..
Vi tog det i fredags istället utan att hon visste om det, dit lämnade present ( presentkort på Örums Nygårds Spa ) fixat tårta på Norrmans i Gärsnäs ( smakade inget vidare, alldeles torr ) sen efter vi fikat körde vi hemåt..
Så det blev en relativt snabb visit då vi inte mår så bra..
Hem om hämta saker och kläder vi skulle lämna på Slimminge secondhandmarknad..
Sen blev det soffan och fortsätta kurera...

Igår lördag var vi bjudna till Aida, hon skulle fira sin födelsedag som var i början av veckan men vi fick ringa återbud pga förkylningen..
Vi körde en sväng till secondhand marknaden så jag gick in medan de andra körde en runda för att se om de såg tröskor med mera =)
Jag hittade inte sådär speciellt mycket men å andra sidan var jag inte ute efter något speciellt..
Men det blev en klänning till Maija, en kortärmad body 2 dregglisar, 1 påslakanset och en lampskärm till hennes blivande rum som jag snart hoppas kan bli klart !

Hittade inget till Jesper men det gör inget eftersom jag för bara nån vecka sedan fyndade två smockfulla kassar m "dagis-kläder" till honom för 150 kr där det bla fanns  1 fodrat regnställ, 2 fleeceställ (ett reimatec och ett nameit) ett par sandaler, någon jacka, massa byxor osv..

Kommer bild på mina loppisfynd senare när jag kommit på vart jag lagt min kamera :S

Nej nu får jag se vad jag ska hitta på med, blir nog en tur till Skurup, handla mat till Maija bla.. blää

Men har ju varit duktig idag =) Dammsugit, torkat golv och tvättat, hängt och vikt tvätt =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0