Grillkväll

Igår fredag kom Diana & Christoffer hit, de hade med sig en potatisgratäng som Diana förberett så den slängde vi bara in i ugnen medan grabbarna var ute och satte igång grillen och grillade karré, fläskfilé & Kabanoss korvar!


Den måltiden var så god så god =)

Sen blev det soffhäng till Lets dance, någon sov, någon stimmade medan någon klockade "värkar" och resten kolla tv =)

En helt perfekt fredag med andra ord =)

Men det blev nog ingen bebis för Diana och Christoffer.. men han kommer så småningom =)


Idag är et lördag och Sune jobbar..
Det suger !
Jag och ungarna är hemma, Jesper tog en rejäl sovmorgon till 10.30 medan Maija vaknade 8.30 och fick mat sen somnade hon efter en liten stund igen och sov ett bra tag, vaknade och lekte lite sen fick hon middag och började tjata om "nanna" så jag la henne igen, hon e lite snorig så jag tror hon vill sova sig frisk =) Beror nog ändå bara på hennes tänder, 4 stycken på G samtidigt, då får man va trött  o lite ynklig =)


Tänkte se om  jag kan slänga in en liten "önskelista" till Maijas kalas... Bara s dumt att de inte har allt från btiken i shoppen så kan ej få in bilder....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0