Total förvirring!

Oj oj oj.. Snacka om att jag är förvirrad.
Kom på nu att det är påsk till helgen, hmm.
Vilket  resulterade i att jag fick ringa en aning förvirrad till dagis i morse och fråga lite försiktigt om det var påsklov nu, att jag är så förvirrad att jag helt glömt bort.

Ajja, Jesper har lov nu så slipper jag stå där som ett fån imorn om vi kört dit som vanligt =)


Tänkte vi kanske skulle påskpyssla lite, är det någon som har förslag och tips på vad man kan pyssla ihop?
Som sagt är jag helt förvirrad så jag komme rinte på vad man brukar pyssla till påsk :S



Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha ja lite förvirrad :p vad blev de för pyssel gjort idag? Vi ska göra tuppar av toarullar imorgon hade vi tänkt :))

2012-04-02 @ 16:25:11
Postat av: Petra - mamma till Jesper & Maija

Blev inget pyssel imåndags, blev att vi testa att sätta såna "västar" på ägg igår, kommer bli fler imorn då det var enkelt och blev snyggt =) idag ska vi klä påskriset m fjädrar och lite ägg =)

2012-04-04 @ 10:15:04
URL: http://pesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0