Total kaos !

Här hemma är mer eller mindre alltid total kaos !
Jag börjar bli rätt trött på det nu, för tro det eller ej så hade jag velat ha mer ordning.
Vi har ingen förvaring plus att det är ett litet hus så det resulterar i att här är en enda stor ständig röra.
Jobbigt att se men på nåt vis blir man lite hemmablind, jag vill så gärna ha mer förvaring men måste vara förvaring som är snygg samt tar liten plats eftersom vi inte har så stor plats.
Skitsvårt tycker jag.
Så om det är någon som har förslag så lämna gärna ett avtryck eller två i kommentarsfältet =)
Vi behöver alla tips vi kan få =)
Stället vi har typ bäst ordning är ändå ungarna lekrum.. Trots att det är där som finns mest grejer :S
Vi behöver smart förvaring till allt här hemma.
Kontorsmaterial, skrivare, laptop, kläder, tvätt..

Kommentarer
Postat av: Angelina

Ta en vägg/del av vägg el liknande sätt upp vad du behöver hyllor/krokar/backa/hängare mm täck allt med ett snyggt tyg på krokar/skenor. Billigt och enkelt. Tyget kan bytas ut när man tröttnat på det :-)

2012-04-06 @ 06:46:20
Postat av: Marita

Sätt upp hyllor på väggarna och lägg typ laptop och liknande där eller så kan man köpa såna på ikea som jag inte kommer på vad dom heter men man kan sätta lådor eller korgar i dom där man kan ha småsaker i och dom finns i olika strl.

2012-04-09 @ 10:32:22
URL: http://lifeofaangel.blogg.se/
Postat av: Petra - mamma till Jesper & Maija

Tack för tipsen, men har nog tyvärr ingen vägg ledig till sånt utrymme :S får se om vi fixar det ändå..

Marita: Menar du expedithylla? det har jag två i lekrummet och en där tvn står =) köpt lådor till alla 8 fack vid tvn nu så där gå in lite, sen ska vi se vad de blir för nåt till att förvara skrivare med mera i

2012-04-10 @ 15:24:17
URL: http://pesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0