Vändningen ?

Sedan jag började med min medicin har det nog blivit bättre, känner mig bättre, sambon säger att han märker skillnad så bara hoppas att detta kommer bli bra. Var på både gott och ont att jag gick ut med det i bloggen. Det snackas, men å andra sidan gör det alltid det. Går du ner i vikt snackar folk om det, likaså om du går upp i vikt. Skulle det gå bra för dig snackas det om det och likaså om det skulle gå dåligt.. Fattar inte hur människan fungerar... Svenska "avundsjukan" . Människan verkar ha ett behov av att prata om andra människor... Ajja skit i det nu! Jag är så oerhört tacksam för stödet och hjälpen jag/vi fått! Samt så evigt tacksam att jag fått äran att bli mamma till mina älskade hjärtegryn" Kan inte i ord beskriva hur mycket jag älskar dom, oavsett vad andra påstår och anser. Det är vi mot världen!

Kommentarer
Postat av: Marita

Du ska skita i om det snackas om det. Herre gud min mamma fick "skitsnack" om sig för hon orkade sitta på facebook coh på balkongen när hon var sjukskriven. Hallå hon var inte döende. Folk måste ha något att snacka om och alltid förstöra för alla. Mår du bra så är det viktigaste :). Vi får börja gå ut och gå nu igen :). Kram

2012-04-02 @ 08:26:51
URL: http://lifeofaangel.blogg.se/
Postat av: Marita

Yes Johannes är ledig hela denna veckan så vi har myslov :).

Men nästa vecka är han tillbaks igen o det behöver han för han vet inte vart han ska ta vägen och allt är så tråkigt ;).

Kram

2012-04-04 @ 08:39:22
URL: http://lifeofaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0