Datorn..

Vår dator sjunger på sista versen därav inget aktivt bloggande, kan blogga ifrån min mobil men inte fattat hur jag lägger in mer än en bild och sen text..
Så nu har jag fått liv i datorn =)
Dessutom har vi haft Mr magsjuka på långdraget besök 12 dagar så inte varit så pigg på att blogga mitt i allt kräk och bajs !
I söndags hade vi det mysigt, vi var ute på promenad och Jesper cyklade, sen spelade vi spel när vi kom in..
Kalle i Sysselstad, eller heter det sisselstad? Spelet är 2 meter långt pch ska ligga på golvet så Maija får snällt sitta i sin matstol och titta på annars hade hon bara förstört =)
Jesper gillar det spelet, jag med för den delen för alla vinner tillsammans, så det finns ingen som är bättre än den andra!
Sen igår var jag och barnen och veckohandla på ICA, det gick superbra!
Jesper var så duktig så !
Jesper satt intryckt med varupåsarna i vagnen medan Maija enbart tänkte på att sno våra Crunchos ( chipsen vi ska ha till tacon på fredag).
Annars blir det bara hemma-mys denna vecka, eller om vi gör nåt skoj..
Inget dagis iallafall för vi vill inte ha hit magsjukan igen utan försöka bygga upp imunförsvaret lite igen..
Jesper har sån hosta så det är likabra han stannar hemma!
Eventuellt en tur till Kristianstad på torsdag, återbesök hos Jespers öronläkare men vet ej eftersom han haft öron inflammation nyss, måste ringa och fråga om det ens är lönt att komma... Ändå en bra bit att köra om det skulle vara helt i onödan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0