Sjukstuge - helg

Ja, det blir nog en sån helg denna helgen. Stackars Jesper vaknade för en stund sen och kräkte, kräktes nyss igen. . Stackars pojk. Lilla Maija har feber, haft lite feber hela dagen igår sen i natt 39.4. . Så vi får se vad det blir av det hela. . Hoppas att det är snabbt över denna gång! Så nu är det mys till Dinousarie tåget på svtB medan lillasyster fortfarande sover. . Funderar starkt på att strunta i dagis. Det är där alla baciller sprids, och kan då inte någon förälder hålla barnet hemma tills det är helt friskt så sprids det ännu mer. Jag ska ju gå hemma ett halvår till, men samtidigt känns det som om jag inte kommer kunna ersätta dagis, kan nog inte tillfredsställa hans behov. . Det liksom mycket annat får nog stanna som en tanke i mitt huvud. . Nej nu får jag försöka få i Jesper vätska, lite i taget och långsamt. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0