Återta bloggandet?

Nu är dte flera flera månader sedan jag satte mig ner och försökte blogga..
Jag har bestämt mig för att försöka få tillbaka bloggandet för det är ju ganska kul om man bara tar sig tid och ork att sätta igång datorn..
Det har hänt mycket senaste månaderna, alldeles för mycket.
Känslo bergochdalbana med mera..
Mått väldigt dåligt och gör fortfarande..
Men försöker ta dagen  som den kommer och gläds åt mina fina ungar =)
Sååå nu ska jag bara rota fram kameran och börja fotografera igen, med Jesper liten fota jag mycket men nu med Maija har det inte blivit så mycket.
Något jag kommer ångra sen men man kan inte komma ihåg allt... tyvärr...
Ha de gott så hörs vi snart igen !
Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0