Babyträff och mödravården

Idag var det dags att träffa alla busungar från föräldragruppen vi gick när vi vänta Maija :) superskoj att träffas och se hur alla busarna växer :) denna gången var vi hos Elaine och Isabelle i Hammenhög. Jag måste ha en träff, den enda som inte haft det än . Men här ser inge vidare ut men får strunta i det och bjuda hit nästa gång :) efter vi träffat busungarna en stund fick vi köra till ystad. Dags för insättning av spiral. Snälla vännen Martina hämtades upp så hon passade Maija medan jag var inne och blev plågad på mödravården. Dom hade varit ute och promenerat och busat <3 Maija har blivit riktigt duktig nu, hon går fint om man bara håller i en hand :) nu väntar vi på pappa Sune ska komma hem. Jobbar länge denna vecka, till 18. Saknar Jesper, han är hos mormor och morfar. .

Kommentarer
Postat av: Sofie

Auja Vad jag såg så var det inte så hemskt hos er :))

Jag är med typ sist o bjuda hem från gruppen med Lovisa för vi umgås fortfarande faktiskt :)

Men bjöd hem nu till april de skiter jag i att vi bor i en liten trång trea :p

2012-03-26 @ 21:21:29
URL: http://sofiiecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0