BLOPPIS del 1

Hej, tänkte ha lite bloppis, nu blir det lite babysaker och några skor sen kommer det mer med lite kläder
Får dock nöja mig med detta just nu för uppladdningen av foto klöddar!
Är ni intresserade så skicka ett mail på [email protected] eller skicka en kommentar eller på facebook.
Jag har satt pris men tycker ni det är dyrt är det fritt fram att komma med egna bud, jag är inte omöjlig =)
Brio sängmobil m. speldosa. Mycket mycket sparsamt använd!
Nypris 499,-
Mitt pris 199,-
LABAN vagn"mobil"
40,-
Enkel mobil till tex spjälsäng el skötbord från IKEA, helt ny.
15,-
Mjuk flicksko stl 16/17 från H&M.
Helt nya, bara testade!
20,-
Foppatoffel röd/mörkblå med Blixten Mc Queen stl 21/22
40,-
Mjuk sko till flickan stl 16
15,-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0