Fredagsmys i H-hög <3 och lite lördags loppis och god middag

Igår fixade jag middag till min kära familj, stack och lämna kläder osv i Janstorp till barnklädes marknaden som var idag. Efter det körde jag ut till Hammenhög. Hem till Aida. Vi hade mys m en låda kräftor, vindruvor, ostar, kex och mineralvatten :) Det var jag, Aida och Jessica. Så mysigt och trevligt vi hade. Satt och mumsa på det goda och prata massvis. Så lätt att prata med dom. Vi satt där till lite över midnatt sen körde jag hem till mina föräldrar och sov där i vårt rum :) Givetvis vaknade jag kl 7 nu när jag kunde sova länge. Men det var att stiga ur sängen närmre halv 8 och äta lite frukost. Sen körde jag hem så jag var hemma lite över 10. Vid 12 skulle Jesper till farfar så jag och Maija passade på att titta lite på barnklädes marknaden. Mycket folk, trångt! Blev inte något speciellt. 1 par helt nya byxor från Parvel och ett par bamse byxor och en Brio lära-gå vagn , allt för 50 kr. Brio vagnen ser helt oanvänd ut. Perfekt så slapp jag köpa ny eller dyrare på blocket :) Ska bli spännande att hämta överblivna saker och pengar imorn :) Nu ikväll kommer svärfar och Eva. Det bjuds på fläskfilé Oscar här hemma:) trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0