Hur svårt kan det vara?

Jisses, hittat en vagn på blocket. Står i kristianstad. Långt att köra enbart för vagnen. Då sa säljaren att vi kan mötas halvvägs. Så vi bestämde det igår. Skulle träffas igårkväll. . Så vi packade in oss i bilen och började så smått åka, då skickar hon sms att de inte gick igår. Skjutsen fick förhinder. Då körde vi till Hammenhög istället. Ingen av oss orkade köra hem så vi sov hos mamma och pappa. Skulle träffas angående vagnen idag istället. Sa att jag ville så tidigt som möjligt idag. Så skrev hon i morse när det passade. Jag skrev så snabbt som möjligt. Vi är vakna. Vad sägs om tio? Då svarar hon bara jag väntar på att min skjuts ska vakna. Hmm, kan man inte bara bestämma en tid och träffas då? Vad är det som är så svårt?! Snart skiter vi i vagnen. Svider då det är den andra vagnen bara ja sett i rosa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0