Slut i rutan !

Ja nu kan jag ju erkänna att jag är alldeles slut i rutan.
Varit ensam med barnen varje kväll denna veckan, Sune har kommit hem typ 19-19.30 varje kväll så nattningen har jag själv tagit, gick över förväntan, har inte blivit alls stressad och inte ens känt mig i närheten av ångest !
SUPER skönt !
Meeeeeeeeeeen det tar jag igen ikväll, jag ska köra och lämna grejer i Janstorp till Slimminge barnklädes marknad som är imorgon sen efter det kör jag faktiskt ut till Hammenhög, ska till Aida för att koppla av lite.
Vi ska käka kräftor, ost & kex och bara vara..
Inte bestämt om jag ska stanna över natten i H-hög hos mina föräldrar eller jag kör hem ikväll/natt.
Vi ska ju göra klart trappan utomhus imorgon så får ju jag vara hemma för båda barnen kan inte vara där ute när de gör det, Jesper är inga problem men lite värre med Maija, iof kunde hon ju sitta i vagnen men känner jag den damen rätt så vill hon INTE det =)
Nu sitter jag i kö till Novakliniken , ska se om jag får en läkartid för bihålorna och mitt onda öra.
Haft ont i bihålorna hela denna veckan =(
// Ha de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0