Svider. .

Konstigt, inte trodde väl jag att man kunde bli lika (om inte mer) sårad när det "tar slut" med en vän som man blir när det tar slut med en pojkvän. . Men det är ju klart, en vän är någon man litar på och blottar sig för precis som man gör för en pojkvän. Jag har iofs "bara" haft en pojkvän före Sune. Men jag vet ändå hur det är att bli sårad! Jag hade en väninna jag delade allt med, glada som sorgliga stunder. Men helt plötsligt tog det bara slut. När vi möts ute känns det som en främling. Förstår inte vad som hänt och mår jätte dåligt över det. Men måste börja lära mig att sätta gränser och inte låta mig köras över precis som min samtalsterapeut sagt. Jättesvårt för jag vill ju gärna veta vad som hänt, vad som gått fel. För nåt måste det vara eftersom denna nu "verkar prata" mycket med de personer som denna pratade illa om när vi var vänner. . Konstigt, mycket konstigt! Något som grämer mig och jagar mig natt som dag :( Men får försöka gå vidare trots att det känns förjävligt eftersom man nog ska lyssna till ordspråket : Den som pratar om andra i din närvaro, pratar om dig i din frånvaro. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0