Torsdagsfika

Igår, torsdag, hade jag besök av Jessica och Aida.
Vi fika och snacka en massa. Jessica hade med sig två lådor med kläder som hennes tjej Emilia har haft.
Jag skulle kolla igenom till Maija :)
Det blev att jag plockade en låda.
Bla en overall vilket passar utmärkt eftersom Maijas är förliten samt två jackor :)
Typ sånt jag tänkt köra iväg och köpa nu till varmare dagar när våren tänkt komma :)
Sen några pyjamas, klänning, kjol, strumpbyxor osv. .
Ville inte plocka för mycket stora kläder då jag inte vet när hon kan använda det.
Dumt och trist om det bara kommer ligga här hemma sen utan att bli använt.
Tusen tack för trevligt sällskap och fika :)
Bjuder på en bild på lite utav det jag fyndade =)
Bilden är på sne men går ändå !

Kommentarer
Postat av: Kirsi- mamma till Alex och Wiggo

Oj så mycket fint du hittade :)

2012-03-09 @ 10:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0