ruta 1

Ja, jag glömde ta min medicin ett par dagar och bestämde mig då för att testa hur det gick utan den. Det här gått ganska bra men känt de senaste dagarna att jag nog får börja med medicinen igen. Och mycket riktigt, idag rann det över igen. Jag fick en ångestattack nu ikväll. Nog den värsta jag haft så nu blir det medicin igen och INTE glömma den igen.... Varit utan den ungefär 2 veckor. . . Men bara på det igen! Tur jag har världens finaste sambo som hjälper mig genom detta helvete! Önskar dock ibland att kompisar vågade prata med mig om detta. . . Men det kommer väl. Nu varva ner efter attacken sen sova för imorgon kommer fina kusin Nova vill oss

Kommentarer
Postat av: Marita

Jag lyssnar gärna på dig o pratar gärna med dig. Tvecka aldrig att vända dig till mig... Har varit mycket med sjukdomar och så här nu de senaste 2 veckorna :( men nu hoppas vi på att bli friska här hemma..

KRam <3

2012-05-18 @ 09:07:43
URL: http://lifeofaamgel.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag lyssnar gärna och jag om någon förstår dig :( :)

Har själv haft en tuff dag igår tråkigt nog :( har ni lust att komma i veckan ? Puss

2012-05-19 @ 00:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0