1a advent

Idag är det första advent.
Vi har faktiskt haft en riktigt mysig söndag. . Umgåtts hela dagen.
Varit på maskinvisning i Ystad. Barnen fick provsitta massa maskiner så dom var nöjda och glada, de fick även vars en leksak med sig hem därifrån. .
Maija fick sin första traktor och Jesper fick balvagn eller vad det heter. Och den store fick något mer samlarobjekt typ. .
Jag var glad att jag fick mat i magen när vi var där, det bjöds på superGod gulaschsoppa :-)

Imorgon ska jag tillbaka till jobbet igen efter blindtarmen. . Hoppas innerligt att mina sår är så pass läkta att de inte drar till sig något av stallets "bakterier"

Sjukt jobbigt att behöva vara sjuk och sjukskriven hela tiden. . För att inte tala om dyrt!

Nej nu vill jag jobba och vara frisk!


Trevlig söndag på er alla!
Kram <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0