akutbesök, igen!

Natten till lördag var det fantamig dags att åka till akuten igen!
Denna gången fick jag en allergisk reaktion på canesten svampbehandling.
Nässelutslag fick jag, på ögonen, i armhålor och ner på sidorna, hårbotten och nacken, lite på mina knä och klåda i handflator och lite i fotsulor :-(
 
Det höll på att driva mig till vansinne!!!
Kl 2 klarade jag inte det längre, ringde 1177 och de rådde att åka in direkt.
Som tur var kunde Mona köra för mig. Hon var en ängel som stannade kvar under tiden jag var inne och fick hjälp.
Fick kortison och klådstillande. Så nu ska jag ta det i några dagar till.
 
Hoppas innerligt att jag slipper mer bry nu iallafall för ett tag framöver. .
 
 
 
 
 
 
Såg för fan inte klok ut!!
 
Det sägs att varje människa själv har förutbestämt sitt öde, jag brukar ofta ställa mig frågan varför i helvete jag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0