jag hade rätt!

Idag fick jag ju stanna hemma ifrån jobb. 
Mitt opsår var jätte svullet och rött i morse.
Gick till vc, och dom blev chockade över hur det hade kunnat bli som det blivit. . Jag propsade på att de skulle ta nya odlingar och lite blodprover. 
Men mitt sår var jättefint läkt utåt men undertill var det svullet.
 
Hon skulle ta odling men det var svårt eftersom det var snustorrt. Hon pillade lite och sen gick de hål och pissade ut var, hon fick till odlingen iallafall och sen tryckte och tryckte hon ut massa var och torkade och tryckte och torkade tills jag sa stopp.
Ska dit igen imorgon. 
Fick antibiotika som jag hoppas ska hjälpa mig nu så jag blir fullt återställd och kan sköta jobb familj och mitt liv igen. . 
Men skönt ändå att jag lyssnat på min kropp. Känner min egen kropp bra :-)
 
Nu ikväll har jag fruktansvärt ont och det är ännu mer svullet och rött :-(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0