Förväntansfull. .

Ja, ikväll är jag fylld av förväntan !

Imorgon bär det av med fina Louise, hon hade bokat en överraskning till mig.. Och henne.

Ville att vi skulle komma iväg och ladda batterierna tillsammans, så kärt! ♥

Till en början fick jag bara veta att jag inte skulle boka in något den 21:e , och att jag skulle packa övernattningsväska samt badkläder, vi kom till att åka kl 14 den 21:e och komma hem ca 12 den 22:e...

Nyfiken i en strut har jag varit men ganska nöjd ändå att få en överraskning, har jag nog aldrig fått innan..

Sen höll röven på att spricka på Louise så jag vet vart vi ska åka =)

www.ringsjostrand.se

Ser såå mycket fram emot det, bara komma iväg och njuta av spa-avdelningen tillsammans med Louise, kunna snacka om allt mellan himmel och jord och bara kunna "vara"...

I lugn och ro♥

 

Känns som om jag hittat den där "bästisen" jag alltid saknat. .

Vill ha fler "bästisar" men haft ett par genom åren, i barndomen var jag supertajt med en fin tjej men det sket sig :( något jag mått väldigt dåligt över men men livet får gå vidare..

Sen har vi Paulina, fina Paulina ♥ varit friends sen vi föddes, och kommer nog alltid att vara det, även om vi inte hörs och/eller ses på aslänge vet vi att vi alltid finns där för varann. .

Och Martina, först i mellanstadiet hade vi tyska tillsammans, vi i Hammenhög åkte till Gärsnäs och hade tyska, sen hamnade vi i samma tyskaklass på högstadiet med, och i samma klass på gymnasiet, vi har följt varann sen dess med undantag för några uppehåll.. Annars håller vi kontakten bra och samma där, även om vi inte ses så ofta så vet jag att jag bara kan vända mig till henne om det skulle behövas ♥

 

Men men tillbaka till ämnet, spa imorgon =)

Packat hälften av grejerna, resten åker ner i väskan imorgon när det förhoppningsvis har torkat för det är nytvättat och upphängt i närheten av kaminen =)

 

Jösses vad det känns bra att vara tillbaka och skriva här igen ♥

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Annika Welch

Tycker det är kul att du skriver här igen och skönt att höra att det går bra för dig. Hoppas du har en skön och kul spa helg.

2013-09-21 @ 00:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0