Ringsjöstrand resort

 
 
 
 
 
I lördags var den efterlängtade överraskningens dag !
Vi hade det superbra, jättemysigt och framförallt avslappnande.
 
Lite bilder följer, låter de tala för sig själv
 
 
 
 
En del av rummet, urmysig och skön säng
 
 
Toaletten
 
Louise fick present av mig, hon fyller år idag måndag, Fick hela Femtio nyanser-trilogin
 
 
Känner mig faktiskt så modig att jag kan lägga upp en baddräktsbild på mig själv
 
 
Jag & fina Louise i omklädningsrummet
 
 
Lyx-paketet som väntade i relaxrummet
 
 
Supermumsiga jordgubbar och pralinerna var sinnesgoda, mousserande vin/chapagne var Lindemanns
 
 
Skål!
 
 
Hahaha muppbild/egobild innan restaurangen, var bara tvungen
 
 
Fiskgryta, bad om en halv portion pga vad som komma skall, det var gör, torsk, lax, handskalade räkor och kräftstjärtar i något spad på saffran, helt okej men för mkt saffran om jag får bestämma, men mätt blev jag.
 
 
En suddig godnattbild på mig =)
 
 
 

Jacuzzin utomhus, notera hur nära ringsjön det låg
 
Nice!
 
 
woop woop
 
 
Bastun !
 
 
 
Det var alldeles underbart att få uppleva detta, jag har så länge velat åka på spa men min gubbe är lite seg på sånt o det kostar ju en del också... men nu blev jag bjuden av fina vännen, tackar fråndjupet av mitt hjärta !
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Åhhh så mysigt ni ser ut till att ha haft det <3
Måste tillägga att du ser ut att ha gått ner mycket på din baddräktsbild!!! Du är värd att uppskattas <3

2013-09-23 @ 21:20:54
Postat av: Kirsi

Vilken vän! Ni verkar haft det super <3 du är såå värd detta och jag är så glad att du är påväg uppåt igen. Saknar dig och hoppas verkligen att vi kan ses snart. Kramar

2013-09-23 @ 22:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0